Shahputra

PERMOHONAN ONLINE BAGI SEMUA PROGRAM DI BUKA SEKARANG. UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI JABATAN PEMASARAN DI TALIAN 09-5737777.

Thursday 19 September 2013

SENARAI IPTA DAN IPTS YANG MENYEDIAKAN PENGAJIAN PERUBATAN, FARMASI, PERGIGIAN

cer lihat kat nombor 27....

untuk makluman anda, senarai ini dikeluarkan oleh Yang Berbahagia Dr. Zaini Ujang, Ketua Setiausaha II, Kementerian Pendidikan Malaysia. Klik di sini.


9 comments:

  1. Salam, nak tnye. Kalau nk amek courses diploma pembantu farmasi di International College of Yayasan Melaka ade tak. ? Dan klo nak amek courses ni nak ad berapa kredit. ? Subjek ape. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Mr dalton untuk memberikan saya pinjaman bernilai $43000. Saya telah ditipu dalam beberapa percubaan untuk mendapatkan pinjaman oleh firma pinjaman palsu yang berbeza sehingga saya bermaksud dalton. jika anda memerlukan pinjaman tulen segera hari ini mengelakkan daripada ditipu pinjaman berlian melalui emel: diamondloans24@yahoo.com

      Delete
    2. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Encik Dalton daripada pinjaman berlian kerana memberi saya pinjaman bernilai 43000 euro. Saya telah ditipu beberapa percubaan untuk mendapatkan pinjaman. sehingga saya maksudkan Dalton yang memberi saya pinjaman. jika anda memerlukan pinjaman yang sah hari ini elakkan ditipu dan hubungi pinjaman berlian melalui e-mel: diamondloans24@yahoo.com

      Delete
  2. salam,nak tanya,apakah syarat minimum kelayakkan muet untuk MBBS UCSA

    ReplyDelete
  3. Merujuk kepada laman web portal rasmi MOE, "Melahirkan modal insan yang berkualiti adalah prasyarat yang utama untuk memastikan kelangsungan pembangunan negara. Tugas dan tanggungjawab ini dipikul bersama oleh institusi pendidikan tinggi swasta (IPTS) di negara ini. Dua (2) teras yang digariskan dalam Pelan Strategik Pengajian Tinggi Negara (PSPTN) memfokuskan secara langsung kepada peranan ini iaitu memperkasakan institusi pendidikan tinggi dan soal pengurusan akses dan ekuiti."

    IPTS Malaysia Senarai Hospital Di Malaysia

    ReplyDelete
  4. Merujuk kepada laman web portal rasmi MOE, "Melahirkan modal insan yang berkualiti adalah prasyarat yang utama untuk memastikan kelangsungan pembangunan negara. Tugas dan tanggungjawab ini dipikul bersama oleh institusi pendidikan tinggi swasta (IPTS) di negara ini. Dua (2) teras yang digariskan dalam Pelan Strategik Pengajian Tinggi Negara (PSPTN) memfokuskan secara langsung kepada peranan ini iaitu memperkasakan institusi pendidikan tinggi dan soal pengurusan akses dan ekuiti."

    IPTS Malaysia Senarai Hospital Di Malaysia

    ReplyDelete
  5. Saya Harum Ahmadzulkifli dari Filipina dan tinggal di George Town Penang, Malaysia. Saya ingin memberi kesaksian karya Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk rakyat saya yang mencari pinjaman di Asia, terutamanya Malaysia dan Filipina dan bahagian lain di dunia, kerana ekonomi yang buruk di beberapa negara. Saya telah menjadi mangsa penipuan kredit, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang kawan saya menjelaskan keadaan saya kemudian memberitahu saya tentang kesaksian yang mereka lihat di media sosial dan memperkenalkan saya kepada pinjaman yang boleh dipercayai pembekal, Cik RIKA ANDERSON LOAN SYARIKAT. Saya mendapat pinjaman RM250,000 dari Syarikat Pinjaman Rika Anderson dengan mudah dalam masa 24 jam yang saya pakai, kini saya memutuskan untuk berkongsi kerja baik ibu Rika dalam keluarga saya. Sekiranya anda memerlukan pemberi pinjaman gen, sila hubungi Syarikat Pinjaman Rika Anderson atau melalui e-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com, WhatsApp: +19147057484 Anda juga boleh menghubungi saya untuk sebarang maklumat melalui e-mel saya, harumahmadzulkifli@gmail.com

    ReplyDelete
  6. PELUANG PINJAMAN !!!

    Anda tidak pernah terlalu muda untuk memulakan sebuah kerajaan dan tidak pernah terlalu tua untuk memulakan impian baru. Mimpi tidak menjadi kenyataan melalui sihir; ia memerlukan peluh, tekad dan kerja keras. Dapatkan pinjaman dari kami hari ini untuk membantu membawa anda ke alam kebebasan kewangan anda yang baru. Perkhidmatan kami merangkumi:

    Pinjaman Peribadi
    Pinjaman Perniagaan
    Pinjaman Harta Tanah
    Rehab
    Penyatuan Hutang
    Pinjaman Gadai janji
    Pinjaman Pembinaan
    Pinjaman Jambatan dan Banyak Lagi ...

    Kami menawarkan pada kadar faedah yang berpatutan dengan jadual pembayaran yang tersusun sehingga 360 bulan, tanpa caj tersembunyi, tanpa denda pembayaran pendahuluan, tanpa cek kredit, proses cepat dan kelulusan segera. Untuk Maklumat lanjut mengenai cara membuat permohonan, Pm saya atau E-mel @: altafinance2@gmail.com atau Whatsapp: +1 213 433 3059 +62 838-9943-4932
    Kejayaan bukanlah kebetulan, jika anda tidak mengambil risiko, anda akan selalu bekerja untuk seseorang yang melakukannya.

    ReplyDelete
  7. Saya ingin memulai dengan bersyukur kepada Tuhan atas karunia hidup.
    Nama suri Yono dan saya ingin berbagi cerita yang bagus tentang bagaimana Mrs. Maria Pedro dari Trust Guarantee Loan membuat hidup saya manis. Saya mengalami kesulitan keuangan untuk sementara waktu dan saya harus meminjam dari teman-teman saya karena saya berharap untuk membayarnya setelah menerima gaji saya.
    Dan saat itulah kehidupan saya menjadi yang terburuk, saya dipecat dari pekerjaan dan saya kehilangan ayah saya pada bulan berikutnya. Setelah pemakaman ayah saya, teman saya mulai meminta uang mereka kembali.

    Saya sangat hancur karena keluarga saya menderita dan saya tidak punya uang untuk membayar hutang saya. Oleh karena itu, saya memutuskan untuk pergi ke bank saya, BCA untuk meminta pinjaman tetapi saya menolak pinjaman karena saya tidak punya pekerjaan. Jadi saya putus asa untuk mendapatkan uang untuk membayar hutang saya. Kemudian saya memutuskan untuk memeriksa situs web jika saya ingin melihat pemberi pinjaman pribadi yang dapat saya pinjam. Sebenarnya, saya melihat begitu banyak cerita bagus secara online dan saya pikir hidup saya akan berubah untuk kebaikan tetapi sangat buruk sehingga saya hampir mengambil hidup saya karena saya diminta untuk membayar banyak uang hanya untuk saya tidak mendapatkan pinjaman.

    Tetapi ketika saya berpikir hidup saya berakhir, saat itulah Tuhan menggunakan teman saya yang saya temui di bank untuk membantu saya. Teman saya, Ibu Erpan, saya menceritakan kisah saya kepadanya dan bagaimana saya dipecat dan pinjaman online yang tidak berhasil. Oleh karena itu, dia mengatakan kepada saya bahwa jangan khawatir dia akan memperkenalkan saya kepada kreditur kredibel yang dia pinjam.

    Oleh karena itu, setelah dia memberi tahu saya bagaimana dia mendapat pinjaman dari Jaminan Garansi Jaminan, saya memutuskan untuk menghubungi rincian kontak Jaminan Pinjaman Terjamin yang dia berikan kepada saya: mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com

    Setelah itu proses persetujuan kredit saya selesai dan saya menerima surat persetujuan dari perusahaan yang menyatakan bahwa saya perlu memberikan rincian bank saya. Saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahwa rekening bank saya dikreditkan dengan jumlah pinjaman yang saya minta.
    begitulah hidup saya berubah dan saya akan terus berbagi berita sehingga semua orang dapat melihat dan memanggil perusahaan yang baik yang mengubah situasi saya.

    Anda dapat menghubungi Jaminan Dijamin melalui email: mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com
    Anda juga dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan bantuan saya atau Anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya. Inilah email saya: yonosuri702@gmail.com

    Dan di bawah ini adalah detail dari akun saya yang telah dikreditkan pinjaman dari Trust Guarantee Loan,
    Nama Bank: Bank BCA

    Alamat bank: jln.dr.setiabudhi bandung

    Nama suri Yono

    Nomor akun: 2348702337:

    Jenis akun: Tahapan BCA

    Segera setelah saya membayar dokumen, saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan hari ini saya mandiri secara finansial dan sekarang saya memiliki bisnis pribadi saya. terima kasih Tuhan atas rahmatnya untuk hidupku.

    ReplyDelete